KARABÜK BELEDİYESİNDEN SİNEK VE HAŞERELERE KARŞI YOĞUN MÜCADELE
Karabük Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte şehir genelinde sinek ve haşere oluşumuna karşı ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Vatandaşların daha sağlıklı ve huzurlu bir yaz mevsimi geçirmesi amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekipler, mahalle mahalle sahada görev yapıyor.
Parklar, yeşil alanlar, dere yatakları, çöp konteynerleri ve haşere oluşumuna neden olabilecek noktalar düzenli olarak ilaçlanırken, larva mücadelesi de eş zamanlı olarak sürdürülüyor. Çevre ve insan sağlığına uygun ürünlerle gerçekleştirilen çalışmalar, belirlenen program dahilinde şehir genelinde devam ediyor.
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, halk sağlığını korumanın öncelikli görevlerinden biri olduğunu belirterek, “Vatandaşlarımızın yaz aylarını daha rahat ve sağlıklı geçirebilmesi için ekiplerimiz sahada yoğun bir çalışma yürütüyor. Şehrimizin dört bir yanında ilaçlama faaliyetlerimizi aralıksız sürdürüyor, oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçmek için gerekli tedbirleri alıyoruz. Temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir Karabük için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz.” dedi.
Karabük Belediyesi ekipleri, yaz sezonu boyunca ilaçlama çalışmalarını planlı bir şekilde sürdürürken, vatandaşlardan gelen talepleri de değerlendirerek ihtiyaç duyulan noktalarda çalışmalarına devam edecek.









Benzer Haberler
KARABÜK OVACIK’TA ULUSLARARASI GENÇLİK VE GÖKYÜZÜ PROJESİ
KARABÜK BELEDİYESİNDEN SİNEK VE HAŞERELERE KARŞI YOĞUN MÜCADELE
KARABÜK'TE "HER GEBEYE BİR EBE" PROJESİ İÇİN STRATEJİK EĞİTİM
KOMŞULUK RÜZGARI FUTBOL TURNUVASI TAMAMLANDI
KARABÜK'TE YKS MARATONU
Yeniden Refah Partisi Teşkilatından Ovacuma Esnafına Ziyaret
Evin Bahçesinde Ölü Bulundu
Büyüklere Yeni Yaşam Alanı Yakında Hizmete Açılacak.