KARABÜK'TE TOPLU TAŞIMADA YAZ SAATİ UYGULAMASI BAŞLIYOR
Karabük Belediyesi Ulaşım A.Ş., toplu taşıma araçlarında yaz tarifesine geçileceğini duyurdu. Yeni sefer saatleri 29 Haziran 2026 Pazartesi gününden itibaren uygulanacak.
Karabük Belediyesi Ulaşım A.Ş., şehir içi toplu taşıma hizmetlerinde yaz tarifesine geçileceğini duyurdu. Yapılan açıklamaya göre yeni sefer saatleri 29 Haziran 2026 Pazartesi gününden itibaren uygulanmaya başlanacak.
Karabük Belediyesi tarafından yapılan bilgilendirmede, belediye otobüsleri ve toplu taşıma araçlarının yaz dönemi çalışma programına göre hizmet vereceği belirtilirken, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için güncel sefer saatlerini takip etmeleri istendi.
Yaz tarifesi kapsamında toplu taşıma araçlarının hareket saatlerinde düzenlemeye gidileceği belirtilirken, vatandaşların seyahat planlarını yeni saatlere göre yapmaları tavsiye edildi.









Benzer Haberler
KARABÜK'TE TOPLU TAŞIMADA YAZ SAATİ UYGULAMASI BAŞLIYOR
BELEDİYEDEN MİNİBÜSLERE NEZAKET VE TEMİZLİK DENETİMİ
KARABÜK'TE SAYOKAN TÜRKİYE ŞAMPİYONASI HEYECANI
KARABÜK OVACIK’TA ULUSLARARASI GENÇLİK VE GÖKYÜZÜ PROJESİ
KARABÜK BELEDİYESİNDEN SİNEK VE HAŞERELERE KARŞI YOĞUN MÜCADELE
KARABÜK'TE "HER GEBEYE BİR EBE" PROJESİ İÇİN STRATEJİK EĞİTİM
KOMŞULUK RÜZGARI FUTBOL TURNUVASI TAMAMLANDI
KARABÜK'TE YKS MARATONU